מי לא שמע על SEO – Search Engine Optimization? מלאכת הקידום בגוגל ובמנועי חיפוש אחרים היא מלאכה מוכרת בעשורים האחרונים, ורבים מבעלי העסקים כבר נתקלו במונח הזה – או באנשי...
AEO » ניהול מוניטין
ניהול מוניטין בגוגל הוא תהליך שבו אנו דואגים לאופן שבו עסק, מוסד או אדם פרטי מופיעים בתוצאות החיפוש, כדי לוודא שהתמונה שהגולשים רואים עליו היא הטובה, המקצועית והמדויקת ביותר שהוא יכול.
ברוב המקרים, אנשים מחפשים את שמך או את שם העסק שלך בגוגל לפני שהם יוצרים קשר, סוגרים עסקה או מחליטים על שיתוף פעולה. בעולם שבו גוגל קובע מה אנשים חושבים, ניהול מוניטין הוא לא מותרות, אלא פרקטיקה עסקית מתבקשת.
זאת שאלה שרבים שואלים במסגרת ניהול מוניטין. נתחיל מזה שבמקרים מסוימים כן – ניתן להגיש בקשות למחיקת תוצאות בגוגל, במיוחד אם מדובר במידע שקרי, פוגעני או לא חוקי. עם זאת, גוגל אינו מוחק תוצאות בקלות, וברוב המקרים הפתרון מורכב יותר. הפתרון הטוב ביותר הזמין הוא לדחוק תוצאות שליליות למיקומים נמוכים יותר ולהעלות תוצאות חיוביות. אפשר לומר שזה סוג של קידום אתרים (SEO), רק הפוך – אתה מקדם אתרים "למטה".
אנחנו כותבים תוכן איכותי ומותאם לקידום, כך שגוגל לא רק יזהה את האתר שלך – אלא גם ידרג אותו גבוה על מילות מפתח רלוונטיות. התוכן שלנו נכתב בצורה ברורה גם לאנשים וגם למנועי החיפוש בהתאם למחקר מילים ולתכנית SEO ברורה.
🔹 המחיר משתנה לפי כמות התוכן השלילי, רמת התחרות והיקף העבודה הנדרש.
🔹 בדרך כלל, ניהול מוניטין בארץ עולה בין 2,500 ל-10,000 ש”ח לחודש, תלוי במורכבות ובמטרות שהוגדרו.
ברוב המקרים רואים תוצאות ראשוניות תוך 3–6 חודשים או פחות, ותהליך מלא של ייצוב תוצאות יכול להימשך 6–12 חודשים, כתהליך המשקף השקעה בתדמית שמביאה לידים, עסקאות ושקט נפשי לאורך זמן.
הזמן עכשיו ניהול מוניטין לעסק שלך
זה הזמן להחזיר שליטה על מה שגוגל מציג עליך, לדחוק את התוכן השלילי ולהתחיל לקבל יותר פניות עם תדמית נקייה ומקצועית.
הנה כמה מהשאלות שחוזרות על עצמן מצד לקוחות שמתעניינים בניהול מוניטין. אם לא מצאתם תשובה למה שחיפשתם – מוזמנים פשוט לדבר איתנו.
לא תמיד, אך ניתן במקרים מסוימים להגיש בקשות למחיקה. ברוב המקרים הפתרון הוא דחיקה והחלפת התוכן השלילי בתוכן חיובי.
בקצרה, הפרקטיקה המומלצת על-ידי גוגל היא להיות חברה טובה ולהימנע מביקורות שליליות. אבל מה לעשות שביקורות שליליות מגיעות לפעמים אפילו לחברות טובות – אז מה יגידו אלה שקצת פחות? מכל מקום, לעסק שמקבל באופן קבוע ביקורות שליליות מומלץ לקיים תחזוקה קבועה של ניהול מוניטין. עם הזמן אפשר להוריד את קצב העבודה אם התנאים מאפשרים.
אם עברתם על האתר שלנו – במיוחד על עמוד AEO ו-SEO – בטח כבר הבנתם שאין הבטחות בעבודה עם גוגל. עם זאת, דווקא בתחום המוניטין השלילי כישלונות הם קצת פחות נפוצים, לרוב כי הביטויים לא תחרותיים במיוחד.
שאלה חשובה, ולא. כמו שנאמר, אם תטיב שאת ואם לא תטיב לפתח חטאת רובץ והוא ימשול בך. הצד החיובי הוא שפעילות מוניטין יעילה יכולה לכסות על הרבה חטאים. הגעלנו אתכם עכשיו? סליחה – האמת שגם אנחנו לא עפים על זה – אבל זה החיים.
סליחה, ניסינו לחשב וקפצה לנו שגיאת 404...
בקיצור, זה לא רלוונטי, שוב סליחה.
זה הזמן להחזיר שליטה על מה שגוגל מציג עליך, לדחוק את התוכן השלילי ולהתחיל לקבל יותר פניות עם תדמית נקייה ומקצועית.
מי לא שמע על SEO – Search Engine Optimization? מלאכת הקידום בגוגל ובמנועי חיפוש אחרים היא מלאכה מוכרת בעשורים האחרונים, ורבים מבעלי העסקים כבר נתקלו במונח הזה – או באנשי...
עבור חלק מהאנשים שקוראים את הכתבה הזאת זה כנראה כבר מאוחר מדי: הם בטוחים שה-AI תמיד צודק, הוא האב, הבן ורוח הקודש, הסמכות המקצועית הגבוהה ביותר וגם החבר הכי טוב....
לצורך המאמר הזה ספציפית, נבהיר בראשית הדברים: השורות האלה – הפתיח לכתבה - נכתבו על-ידי בשר ודם ולא על-ידי AI. אנחנו מציינים את זה כאן כי בקרוב יבואו שורות שכן...
השאירו פרטים ונשוחח ממש בקרוב